پـشتیبـانـی ۰۲۱۷۲۳۶۱
مسکن آکس هوم
چگونه سرمایه گذاری در املاک موفقی داشته باشیم؟
1400/05/12  /
  • دانستنی های عمومی ملکی

چگونه سرمایه گذاری در املاک موفقی داشته باشیم؟

از چه زمانی املاک و مستغلات هدف سرمایه گذاری شد؟

از گذشته تا امروز سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مانند زمین، خانه و آپارتمان و دیگر مستغلات از مرسوم ترین و بهترین روش های حفظ و افزایش سرمایه بوده است. البته منظور ما از گذشته زمانی است که حاکمیت و مالکیت افراد حقوقی و حقیقی بر فضا یا چیزی رسمی شد. در واقع برای اموال مردم سند منگوله دار سربی صادر شده، و در حمایت و حفظ آن قوانینی وضع شد.

در زمان حال نیز با تک برگ شدن اسناد و ملکی لزوم ثبت ملک در سامانه ملی ثبت املاک و اسکان کشور، اعتبار مالکیت بر ساختمان ها و واحد های مسکونی و سند آن قابل استعلام بوده و فرآیند انتقال سند تک برگی، تماما قابل رهگیری است. در کنار آن و با وجود ابزاری بنام گوگل شما می توانید هزینه های انتقال این اسناد و نیز نحوه پرداخت هزینه و پول خرید خانه و آپارتمان آشنا شوید.

مهم ترین سوالات افراد قبل از سرمایه گذاری روی مسکن، زمین و دیگر املاک و مستغلات

گروه مشاورین مسکن آکس بعنوان بهترین مشاور املاک خرید و فروش خانه و آپارتمان در منطقه 3 و منطقه 1 تهران، مهم ترین هدف خود را رفع دغدغه های ذهنی شما می داند. از همین رو، و در این مقاله ما سعی می کنیم به مهم ترین سوالاتی که ذهن شما را قبل از خواباندن سرمایه خود بر روی انواع ملک مسکونی و تجاری و حتی زمین و برج پاسخ دهیم. شما تا وقتی به پاسخ سوالات زیر نرسید، پول خود را تبدیل به سرمایه ملکی نخواهید کرد.

آیا سرمایه گذاری در مسکن خوب است؟

فوت و فن سرمایه گذاری در ملک و زمین و انواع ساختمان ها واحد های تجاری چیست؟

اصن چرا سرمایه گذاری در ملک و نه دیگر موارد؟

بهترین شهر و املاک برای سرمایه گذاری مسکن کدامند؟

از چه راه و روش هایی می توان در این راه استفاده کرد و از چه کسانی می توان راهنمایی و کمک گرفت؟


بهترین و بروزترین آگهی ها جهت استعلام قیمت معامله ملک در نیاوران، بعنوان یکی از بهترین محله های بالاشهر تهران و شمیرانات در منطقه 1.


روش های اطمینان از سرمایه گذاری موفق در املاک

کارشناسان بازار املاک معتقدند که چیزی به نام شکست سرمایه گذاری در املاک وجود ندارد. استدلال آنها در این مورد این است که نیاز به مسکن و دفتر کار امروزه متولد نشده و محدود به یک دوره زمانی نیست. تنها تقاضای خانه و مسکن، زمین و انواع ملک است که در زمان متغیر است. که البته اگر شما ساکن پایتخت باشید، می توانید از بهترین مشاور املاک لاکچری تهران در زمینه خرید و فروش یا انواع سرمایه گذاری ملکی کمک بگیرید. در نتیجه با سپردن واگذاری فروش املاک خود نظیر خانه، آپارتمان مسکونی یا واحد تجاری به ایشان دیگر دغدغه ای در این زمینه نخواهید داشت.

آنها معتقدند که هر کس که می خواهد در سرمایه گذاری املاک و مستغلات موفق باشد باید دارای تعدادی ویژگی باشد. برخی از این ویژگی ها به واسطه تمرین برای کسب تجربه به دست می آید. کارشناسان توصیه هایی را بر اساس 6 قانون ارائه می دهند که نتایج مطلوب را در حداقل زمان و در شرایط عادی و حتی بازار تضمین می کند.

بررسی نظر کارشناسان حوزه مسکن

این شش قانون، به گفته آن کارشناسان، به ضرورت سرمایه گذاری در منطقه ای که سرمایه گذار می داند، چه در آن زندگی می کند و چه در آن کار می کند محدود می شود. زیرا سرمایه گذار از مزایای آن منطقه و کیفیت املاک و مستغلات آگاه می شود، سپس روی آن سرمایه گذاری می کند. این عمل میزان ریسک را کاهش می دهد. اما کارشناسان همچنین سرمایه گذاری در مناطق مجاور محله ای را که شخصی که قصد سرمایه گذاری یا زندگی در آن را دارد توصیه می کنند. علاوه بر ضرورت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات با مشخصات بالا، ارزش آن با گذشت زمان افزایش می یابد و دچار تنزل نمی شود.

مزایای سرمایه گذاری در ساختمان های نوساز و خانه های کلنگی

کارشناسان همچنین معتقدند که سرمایه گذاری در ساختمان های نوساز نیز بسیار مهم است زیرا تقاضا برای آنها با گذشت زمان افزایش می یابد. داستان پیر غلامان این عرصه، بدون روایت از ساختمان های مسکونی، زمین و املاکی نیست که در مقایسه با قیمت فروش آن ها با قیمت پایین ساخته شده اند.

ساختمان ها و خانه های کلنگی نیز می توانند از بهترین گزینه ها برای ایجاد ارزش افزوده در حوزه مسکن و شهرسازی باشند. املاک فرسوده (کلنگی) ممکن است حتی قابل سکونت نباشند، اما شما با یک برنامه ریزی دقیق برای ساخت آن ها و تامین مصالح و پیش نیازهای نوسازی با حداقل قیمت ممکن، بالاترین سود را خواهید برد. البته اگر قصد دارید بر روی بازسازی خانه ها و ساختمان های کلنگی سرمایه گذاری کنید، بهتر از از بهترین کارشناسان و معماران خبره در این زمینه مشاوره بگیرید. مهندسین بازسازی با آگاهی از روش ها و دانش ساخت و ساز مدرن ساختمان، قادر هستند تا با کمترین هزینه و امکانات، بهترین پروژه ها را نهایی کنند.

سرمایه گذاری موفق بر روی ملک

افراد و شرکت های سرمایه گذار در مسکن

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یکی از سودآورترین انواع سرمایه گذاری ها و یکی از متداول ترین فعالیت های اقتصادی در بین مردم است. این فعالیت نه تنها محدود به تجار حرفه ای نیست ، بلکه بخش بزرگی از جامعه می توانند از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات درآمد خوبی کسب کنند ، و یا برای کار املاک و مستغلات تمام وقت هستند یا از آن برای ایجاد درآمد اضافی به درآمد اصلی خود استفاده می کنند. با این حال ، فعالیت املاک و مستغلات یکی از پیچیده ترین و همپوشانی ترین فعالیت ها در بین بسیاری از متغیرها و داده ها است.

این نتیجه ، از آنجا که ثمره یک فرایند تاریخی ریشه دار است ، از جایی به وجود نیامده است. بنابراین ، قدرت تقاضا در بازار املاک و مستغلات در درجه اول از عوامل متعددی ناشی می شود ، که مهمترین آنها عوامل بزرگ هستند. افزایش جمعیت و رونق اقتصادی تجربه شده در منطقه ، و همچنین گسترش محدوده شهرهایی که توسط رنسانس شهری پشتیبانی می شوند.

همه این عوامل منجر به افزایش اعتماد به بخش املاک و مستغلات شده است و سرمایه گذاری (اعم از داخلی و خارجی) توسط شرکت های غول پیکر که از سرمایه هنگفت ، مطالعات و تحقیقات پیشرفته و امتیازات زیادی برای توسعه و بهره برداری برخوردار هستند به طور چشمگیری به آن هدایت می شود. .

بنابراین ، سرمایه گذار جدید باید متوجه شود که سرمایه گذاری در املاک دو نوع است که هر یک از آنها در همه چیز مشابه دیگری است به جز عامل (زمان) ، که به دو قسمت تقسیم می شود:

هدف اول (بلند مدت) مالکیت زمینها و واحدهای مسکونی یا تجاری است که انتظار می رود طی سالهای آینده آینده بهبود یابد ، یا مالکیت املاک موجود و اشغالی که بازدهی ثابتی ایجاد می کند ، چه با اجاره و چه با بهره برداری از آن. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات (کوتاه مدت) و قصد دارد ملک را بلافاصله پس از تملک آن بفروشد. یا پس از بهبود آن ، که برخی آن را نوعی سوداگری سرمایه گذاری می نامند.

بنابراین ، امکان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بر اساس اسرار و رمز و رازها است ، که شاید برجسته ترین آنها تجربه ، تمرین ، قیمت و مکان باشد. ارزش املاک به طور دائمی افزایش نمی یابد و ارزش سرمایه املاک افزایش می یابد ، اما نه به طور روزانه ، و عجیب نیست که بدانید افزایش قیمت آن بر خلاف سایر کشورهای همسایه وجود ندارد ، نه به دلیل کیفیت بالاتر یا فضای بیشتر ، بلکه به این دلیل که موقعیت آن از دومی بهتر است. و بقیه دلایل ، از جمله وضعیت ملک مورد خرید ، از جمله مشخصات آن و همچنین موقعیت آن.

بهترین املاک برای سرمایه گذاری

امیدواریم مطالبی که به آن اشاره کردیم، به شما کمک کرده باشند که به جواب این سوال که آیا سرمایه گذاری در مسکن خوب است یا نه رسیده باشید. به صورت کلی اکثر مردم جواب این سوال را که چرا سرمایه گذاری در ملک در حفظ سرمایه و حتی افزایش آن موثر است را می دانند. نکته ای که در این بین از اهمیت فراوانی برخوردار است، داشتن آگاهی، دانش و تسلط بر فوت و فن سرمایه گذاری در زمین، املاک و دیگر مستغلات می باشد.

سرمایه گذاری در محل کار یا زندگی

اگر می خواهید سرمایه گذار موفقی باشید باید از کاری که انجام می دهید آگاهی کامل داشته باشید. و اگر چندین سال را در منطقه خاصی گذرانده اید ، بدانید که با دانستن اطلاعات املاک و آپارتمان ها و مستغلات محلی بیش از آنچه فکر می کنید از دیگران متمایز شده اید.

با وجود اینکه ایده خوبی در مورد ویژگی های مناطق مجاور دارید ، اما به سطح دانش و آشنایی لازم نمی رسد و این دلیل کافی برای دور ماندن از آن و پایبندی به منطقه محلی شما است. اقامت در منطقه به شما این فرصت را می دهد تا بازار املاک را به خوبی بشناسید و این مهمترین عامل برای کاهش ریسک شما و افزایش شانس کسب سود است.

سرمایه گذاری در مناطق شهری جدید یا آینده دار

ضرب المثل قدیمی که می گوید سه قانون برای سرمایه گذاری در املاک عبارتند از (مکان ، مکان ، مکان) درست است. همچنین ، اگر می توانید در مناطق امیدوارکننده خرید کنید ، در یک قرار معاشقه هستید. سود اما دو نوع وب سایت عالی وجود دارد که واقعا مفید واقع شده اند.

و اینها مواردی هستند که قرار است مکان فوق العاده ای را اشغال کنند ، می توانید در هر دو مورد سود کسب کنید ، در مناطق مجاور مطمئن شوید که ارزان ترین ملک را خریداری کرده اید ، به این ترتیب هرگونه هزینه ای که برای تعمیر آن هزینه می شود دو تا سه بار به شما باز می گردد. چندین برابر پولی که در آن سرمایه گذاری کرده اید.

و هنگامی که ملکی را خریداری می کنید که کیفیت بالایی ندارد و در مکان خاصی قرار دارد ، مزیت یک مکان عالی از شما پشتیبانی می کند و به محض ظاهر شدن ملک در شکل قابل قبول ، قیمت فروش را افزایش می دهد ، و البته به راحتی نمی توان ارزان ترین املاک را در چنین مکان خوبی با قیمت ارزان خریداری کنید.

در بیشتر مواقع متوجه می شوید که صاحبخانه می داند چه اتفاقی در حال رخ دادن است ، اما در مورد املاک که در وضعیت بسیار بدی قرار دارند می توانید یک معامله خوب دریافت کنید. در مورد نواحی همسایه امیدوارکننده ، می توان در گروهی از املاک یا به تنهایی یا با مشارکت گروهی از خریداران که برای بهبود محله تلاش می کنند ، سرمایه گذاری کرد ، که منجر به افزایش قیمت ها به گونه ای می شود که گاهی فراتر می رود انتظارات شما

سرمایه گذاری در ساختمانهای موجود

اما بسیار مراقب املاک و مستغلات باشید که ممکن است در اثر استفاده یا کهنه شدن دچار نقص در ساختمان شوند و همچنین گران قیمت باشند و بسیار مهم است که از سرمایه گذاری در هر ملکی که از بنیاد اساسی رنج می برد خودداری کنید. مشکلات از قبیل سقف ضعیف یا زهکشی نامناسب یا سیستم الکتریکی خراب ، هزینه رفع این مشکلات سود شما را از بین می برد.

همکاری با پیمانکاران و کارشناسان بازار

به ویژه صنعتگران مورد اعتماد همکاری کنید ، زیرا شما همیشه به خدمات و مشاوره آنها احتیاج دارید ، مشروط بر اینکه در انتخاب خود دقت کنید تا قیمت تمام شده را کاهش دهید و از کارگران قابل اعتمادی که سخت کار می کنند استفاده کنید.

 تبلیغات یکی از چهار عنصر بازاریابی املاک است

برخی از افراد (فرد یا شرکت) در بازار املاک و مستغلات تبلیغات املاک و بازاریابی املاک را اشتباه می گیرند. اقتصاددانان یکی از چهار عنصر یا ستون بازاریابی هستند.

سرمایه گذاران بزرگ بزرگ در بازار املاک و مستغلات یا شرکت های بزرگی که سرمایه گذاری آنها در املاک و مستغلات در مرکز فعالیت های آنها قرار دارد ، متوجه می شوند که بازاریابی که رسانه ها را مهمترین مرحله برای فعالیت خود می داند ، اغلب ستون فقرات موفقیت یا شکست املاک است. پروژه سرمایه گذاری ، بنابراین شرکت ها ریسک واگذاری این وظیفه به افراد غیر حرفه ای را ندارند.

محصول: منظور آن چیزی است که بازار به خود ارائه می دهد ، به ویژه محصول ، بسته بندی و مجموعه خدماتی که خریدار هنگام خرید محصول به دست می آورد.

مکان: ترتیبی که محصول را در دسترس خریدار قرار داده و به بازار هدف می رسد.

تبلیغات: به معنای تبلیغات ، تبلیغات فروش ، ارسال مستقیم ، تبلیغات برای روشن ساختن و جلب یا یادآوری بازار هدف در مورد وجود محصول و مزایای آن است.

قیمت: به معنی قیمت محصول علاوه بر هزینه های دیگر برای تحویل ، مجوز و غیره است.

دیدگاهتان را بنویسید 0 نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
در حال پردازش...

{{ error }}

{{ result }}